menu_book

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده

stop_circle

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده

شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا (سهامی عام)

بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا (سهامی عام) به شماره ثبت ۲۶۷۳ و شناسه ملی ۱۰۲۶۰۰۵۷۳۶۹ دعوت به عمل می آید در جلسه مجمع عمومی فوق العاده  شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۲ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان به آدرس : اصفهان – پل خواجو – میدان فیض – ساختمان شماره یک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان تشکیل میگردد، حضور به هم رسانند.

جهت رعایت حال سهامداران محترم، جلسه به صورت آنلاین نیز پخش میگردد. سهامداران محترم می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسور توکا (سهامی عام)  به آدرس www.tukaref.ir، لینک آنلاین ورود به جلسه را دریافت و با استفاده از گزینه مهمان به صورت مجازی و آنلاین مارا در برگزاری مجمع یاری فرمایند. ضمناً سوالات سهامداران محترم در زمان برگزاری مجمع، از طریق درگاه سایت پخش کننده مراسم قابل دریافت می باشد.

در اجرای ماده ۹۹ اصلاحیه قانون تجارت، و رعایت ماده ۱۹ اساسنامه شرکت سهامداران حقیقی می توانند شخصاً یا از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی، حضور به هم رسانند.

دستور جلسه

  • اصلاح و تطابق مفاد اساسنامه شرکت مطابق با نمونه فرمت اساسنامه ارسالی سازمان بورس و اوراق بهادار طبق ابلاغیه شماره ۱۲۷۰۴/۱۲۲ مورخ ۲۹/۰۱/۱۴۰۲
  • سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

هیات مدیره شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا(سهامی عام)

زمانبنـدی پرداخـت سـود سال مالی منتهی به 1401/12/29
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه