menu_book

بازدید مدیرعامل فولاد مبارکه و توکافولاد از شرکت نسوز توکا

stop_circle

 مدیرعامل فولاد مبارکه و توکافولاد از شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا و طرح توسعه آجر کربن منیزیت بازدید به عمل آوردند.

🔸به گزارش روابط‌عمومی شرکت صنایع نسوز توکا ، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت از شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا بازدید کردند و در نشستی صمیمانه با مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد و مدیران عامل شرکت‌های این هلدینگ اظهار داشت: باید برای همه‌ی حوزه‌های کاری شرکت‌ها یک سند راهبردی مخصوص به خود آن‌ها داشته باشیم.

🔸محمدیاسر طیب‌نیا افزود: در خصوص شرکت نسوز توکا باید یک سند راهبردی نسوز داشته باشیم و همین‌طور در حوزه ریلی، جاده‌ای، معدن و خدمات و برای هرکدام از این‌ها یک سند راهبردی تخصصی می‌خواهیم؛ از سوی دیگر سند راهبردی دیگری در خصوص هلدینگ و یک سند راهبردی دیگر در سطح کلان‌تر که در فولاد مبارکه است داشته باشیم که تمام ارکان سازمان از آن تبعیت کنند.

🔸وی با بیان اینکه برای فولاد مبارکه این‌گونه تعریف کرده‌ایم که حداقل ۲۰درصد درآمد از کسب‌وکارهای جدید باشد، افزود: انتظار بنده آن است که حداقل ۲۰درصد از درآمدهای همه شرکت‌ها برای کسب کارهای جدید و سبدهای غیر فولاد تکلیف شود؛ وقتی از همه شرکت‌ها سخن می‌گوییم ممکن است استثنائاتی وجود داشته باشد، اما غالبا برای این جمع و شرکت‌ها حداقل ۲۰درصد از درآمد باید از سبدهای غیر از فولاد و حتی برخی‌ها باید بیشتر هم باشد.

🔸مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با بیان اینکه شرکت در شش ماهه اول امسال نسبت به شش‌ماهه سال گذشته ۱۱۷درصد افزایش سودآوری داشته است، اظهارداشت: این افزایش از دو منظر ناشی می‌شود که تمام شرکت‌های مجموعه با برنامه و همتی که به خرج داده‌اند سودآوری‌شان به موضوع بهره‌روی و مدیریت صحیح هزینه‌ها در مجموعه‌ها منتهی شد و سود شرکت ۱/۲ همت است که نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

🔸همچنین مدیرعامل شرکت صنایع نسوز توکا با ارائه گزارش از عملکرد این شرکت در این مدت به بیان برنامه های این شرکت در راستای توسعه هوشمند پرداخت.

در ادامه شما را به دیدن کلیپی از این بازدید دعوت مینماییم.

 

شرکت صنایع نسوز توکا (سهامی عام)

سهامداران محترم شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا (سهامی عام) اطلاعیه تکمیل مشخصات سهامداران
مدیرعامل شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا: به زودی آجرهای کربن منیزیت و دریچه‌های کشویی تولید شرکت نسوز توکا وارد بازار خواهد شد