menu_book

اطلاعیه پرداخت سود نقدی سهام سال مالی منتهی به 1400/12/29

stop_circle

به نام خدا

اطلاعیه پرداخت سود نقدی سهام سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹

شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا (سهامی عام)

در راستای اجرای ماده ۱۲ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار، بدین وسیله برنامه زمان بندی پرداخت سود سهام سهامداران محترم شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا بابت عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ را به شرح زیر به اطلاع می رساند:

  1. سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند در آذر ماه سال ۱۴۰۱ سود نقدی ایشان از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سامانه سجام) به حساب بانکی معرفی شده در آن سامانه واریز میگردد.
  2. سهامداران حقوقی و صندوق های سرمایه گذاری که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند در دی ماه سال ۱۴۰۱ سود نقدی ایشان از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سامانه سجام) به حساب بانکی معرفی شده در آن سامانه واریز میگردد.

لازم به ذکر است کلیه سهامداران که تاکنون در سامانه جام ثبت نام ننموده اند، میتوانند تا قبل از تاریخ مذکور با مراجعه به سایت اینترنتی www.sejam.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

از سهامداران محترم تقاضا میشود جهت تسریع در امر پرداخت سود سهام سنوات قبل نیز، با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت به آدرسwww.tukaref.ir یا سایت اینترنتی شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا به آدرس www.tukadev.ir (قسمت پرتال سهامداران) نسبت به تکمیل مشخصات حساب بانکی خود اقدام نمایند.

مضافاً به اطلاع میرساند امور سهام شرکت (شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا) با شماره های تماس ۳۶۲۴۱۷۴۸،  ۳۶۲۴۱۷۵۸ و ۳۱۳۱۸۳۶۵ (با پیش شماره ۰۳۱) آماده پاسخگویی به سهامداران این شرکت می باشد.

                                                                                        با تشکر

شرکت صنایع نسوز توکا

مراسم تودیع و معارفه مدیرواحد پروژه های شرکت صنایع نسوز توکا
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه