menu_book

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه

stop_circle

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی سالیانه

شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا (سهامی عام)

بدینوسیله از سهامداران محترم شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا (سهامی عام) به شماره ثبت ۱۷۱۶۰ و شناسه ملی ۱۰۲۶۰۰۵۷۳۶۹ و یا نمایندگان قانونی آنان دعوت بعمل می آید در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه که در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۰ در محل:استان اصفهان-شهرستان مبارکه-جاده اختصاصی فولاد مبارکه-جنب درب اصلی شرکت فولاد مبارکه-سالن اجتماعات شرکت حمل و نقل توکا و با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی تشکیل می گردد حضور بهم رسانند.

سهامداران محترم می توانند از طریق وب سایت شرکت به نشانی اینترنتی www.tukaref.ir لینک آنلاین ورود به جلسه را دریافت و با استفاده از گزینه مهمان به صورت مجازی و آنلاین در این جلسه شرکت نمایند.

حسب اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان بورس اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع با حضور حداکثر ۱۵ نفر و با توجه به شیوع بیماری کرونا از سهامداران محترم درخواست می گردد جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حتی الامکان به صورت آنلاین از طریق آدرس اعلام شده اقدام نموده و ما را در برگزاری مجمع یاری فرمایند. ضمناً سوالات سهامداران محترم در زمان برگزاری مجمع، از طریق درگاه سایت پخش کننده مراسم قابل دریافت می باشد.

دستور جلسه:

۱- استماع گزارش هیات مدیره

۲- استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس اصلی

۳- بررسی و تصویب ترازنامه و صورتهای مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹

۴- انتخاب اعضای هیات مدیره

۵- انتخاب بازرس اصلی و علی البدل و حسابرس قانونی

۶- انتخاب روزنامه کثیرالانتشار

۷- تقسیم سود

۸- تعیین حق حضور و پاداش هیات مدیره

۹- تصویب معاملات مشمول ماده ۱۲۹ قانون تجارت

۱۰- سایر موارد که در صلاحیت مجمع می باشد.

                                                هیات مدیره شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا (سهامی عام)

تغییر آدرس امور سهام شرکت
زمان بندی پرداخت سود